Εν αναμονή Χριστουγέννων

 

 

Του Τάσου Θεοφιλογιαννάκου

 

Υπάρχει κάποιος αναμενόμενος ανάμεσα στις φωτιές και τις πέτρες; Εκείνος που θα έρθει με αληθινή σάρκα και με δραστικό απλό λόγο θα διαπεράσει σα ρίγος πρώτα τα φύλλα των δέντρων, ύστερα θα δω το χαμόγελο του, «Χαίρε» θα μου πει, έτσι απλά, σε εμένα, ο Άλλος  και τότε θα ζητήσω να κρυφτώ μέσα του, θα ζητήσω απεγνωσμένα να ξεχάσω την απύθμενη δίνη τούτης της νύχτας, το κενό που μαγνητίζει όλη μου τη βία και την τελευταία μου ακόμα σκέψη. «Συγγνώμη» θα αναφωνήσω, ενώ θα σκεπάζει αυτούς που πρόδωσα που θυσίασα άσπλαχνα στα είδωλα. «Συγγνώμη» προσπέφτοντας στο στήθος του θα ζητήσω, ενώ τα πολύπλοκα δεσμά μου θα τα θωρώ με δυσπιστία λυμένα. «Πάρε με μαζί σου υπό τη σκέπη των πτερύγων σου μαζί με εκείνους που εγκατέλειψα» θα παραληρώ παρακαλώντας Εκείνον που ήλθε για να συναντήσει εμένα. «Κοίμησέ με» θα ικετεύω «νανούρισέ με, δε θέλω να θυμάμαι τις σκέψεις μου, τους στόχους μου, τις επιθυμίες μου, τα έργα μου. Πάρε με μαζί σου για πάντα και μη φύγεις ποτέ! Δεν έχω άλλο χαμόγελο, δεν έχω άλλο χαιρετισμό να απευθύνω σε φίλο κανένα…πίσω μου όλα στάχτη είναι, συντρίμμια και κομμάτια και ψέματα. Θέλω να πετάξω

 

Εν αναμονή Χριστουγέννων,

του αληθινού Ποιητή και

της αληθινής ποίησης,

σας εύχομαι κάθε καλό!

 

13/12/2008

 

This entry was posted in Εκφορές and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

