Ειρήνη Βούλγαρη – σόλο πτήσεις στην μεταγνώση: επιστημονικές πλάνες και προπαγάνδες

To «σόλο πτήσεις στην μεταγνώση: επιστημονικές πλάνες και προπαγάνδες» είναι η προσωπική μου κατάθεση από την προσπάθειά μου να ξεκαθαρίσω την αλήθεια από το ψέμμα σε όσα κομμάτια της «επίσημης» ανθρώπινης γνώσης μου προκάλεσαν το ενδιαφέρον και συγκεκριμένες συγκυρίες με ώθησαν να ερευνήσω.

Ο όρος μεταγνώση στον τίτλο του βιβλίου αναφέρεται στην έννοια του όρου αυτού στο περιβάλλον των υπολογιστικών μηχανών από το οποίο και μετανάστευσε στο περιβάλλον των ανθρωπιστικών επιστημών και σε άλλα πεδία.

Αυτή η μετανάστευση δεν είναι ούτε τυχαία, ούτε αθώα. Το γιατί θα το δείτε αν παρακολουθήσετε την διαλεκτική μου συλλογιστική στις σελίδες αυτού του βιβλίου.

EΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΑΚΕΡ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΣ SCRIBD ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ FULLSCREEN

Ειρήνη Βούλγαρη

This entry was posted in Επιλογές and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

