«Εκστρατείες» για δωρεές

Η Καθημερινή (5/2/11)

Αρκεί μία σύντομη επίσκεψη σε οποιονδήποτε από τους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, και αμέσως γίνεται αισθητή η ενασχόληση των χρηστών με αγαθοεργίες και η προώθηση κοινωφελών οργανώσεων κάθε είδους. Αυτού του είδους η κοινωνική δράση είναι ωφέλιμη για τις οργανώσεις;

Και ναι και όχι, λένε όσοι παρακολουθούν το φαινόμενο. Από τους κερδισμένους φαίνεται να είναι η βρετανική ιστοσελίδα Just Giving (φωτογραφία), η οποία «προωθεί τις δωρεές» στις διάφορες οργανώσεις εισπράττοντας ένα μικρό ποσοστό. Ηδη περισσότεροι από δύο εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου έχουν ανοίξει λογαριασμό και ο ρόλος που διαδραματίζει σε αυτή την επιτυχία το Facebook είναι σημαντικός. Οπως επισημαίνει στέλεχος του Just Giving, το 28% των δωρεών φτάνει στην ιστοσελίδα μέσω δεσμών που αναρτώνται στο Facebook, ενώ μόλις το 1% από το Twitter. Σε κάθε έξι χρήστες του Facebook που θα δείξουν ότι «εγκρίνουν» το Just Giving, ο ένας θα προχωρήσει και θα κάνει δωρεά μέσω αυτού σε κάποια οργάνωση. Μια άλλη πρακτική που διαδίδεται όλο και περισσότερο είναι να ζητάει κάποιος χρήστης από τους «φίλους του» να αναρτήσουν πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, δημιουργώντας κατά τον τρόπο αυτό μια καταιγιστική εκστρατεία «διαφήμισης». Παρότι οι προθέσεις είναι οι καλύτερες, οι οργανώσεις παραπονιούνται ότι αυτή η διαδικασία συχνά βλάπτει τους στόχους που εξυπηρετούν, διότι ο κόσμος κουράζεται να ακούει για πράγματα τα οποία κατά πάσα πιθανότητα δεν θέλουν να μάθουν.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα ΕΔΩ

Πηγή: kathimerini

Advertisements
This entry was posted in Μέλισσα Ισοκράτη and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s