Από πού κερδίζει η Google;

Το χειμερινό τεύχος (2010-2011) του περιοδικού Intelligent Life έχει ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο οποίο συγκρίνει τους δύο γίγαντες της τεχνολογίας Apple και Google και τη διαφορετική φιλοσοφία των δύο εταιρειών στον τρόπο προσέγγισης της αγοράς.

Ο αρθρογράφος Robert Lane Green, διαπιστώνει ότι το κλειδί της επιτυχίας της Apple βρίσκεται στα ίδια τα μοναδικά προϊόντα που εμφανίζει κάθε φορά – προϊόντα που κάνουν τον κάθε καταναλωτή να ονειρεύεται να τα αποκτήσει.

Όμως τίθεται το ερώτημα, από πού κερδίζει η Google, η οποία ως γνωστό κατασκευάζει άυλα προϊόντα τα οποία μάλιστα παρέχει δωρεάν.

Η Google βγάζει χρήματα, εξηγεί ο Lane, συλλέγοντας και πουλώντας σε διαφημιστικές εταιρείες τις προσωπικές πληροφορίες των καταναλωτών, από τα email τους, τις διαδικτυακές τους αναζητήσεις και τα κινητά τους, όταν αυτά χρησιμοποιούν το λειτουργικό Android.

Βασική αρχή της Google κατά την ίδρυσή της ήταν να μην κάνει πράγματα που θα μπορούσαν να βλάψουν. Ωστόσο τελευταία, φαίνεται όλο και περισσότερο να της ταιριάζει το μότο «μην είμαστε ανατριχιαστικοί…» Τι θα μπορούσε να κάνει την Google τρομακτική; Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Eric Schmidt σόκαρε τους αναλυτές όταν το 2009 ανακοίνωσε με κυνικότητα, «αν υπάρχει κάτι το οποίο δεν επιθυμείτε να μαθευτεί, τότε ίσως καλύτερα να μην το είχατε κάνει από την αρχή!» Ενώ σε μία αποτυχημένη προσπάθεια να καθησυχάσει εκείνους που φοβόντουσαν ότι η Google πλέον έχει χάσει κάθε όριο, το 2010 είπε ξανά: «πολιτική μας είναι να φτάνουμε στο όριο του ανατριχιαστικού, αλλά να μην το ξεπερνάμε», χωρίς ίσως να συνειδητοποιεί ότι η δήλωση του αυτή δεν ήταν διόλου καθησυχαστική…

Πηγή: intelligent life

Advertisements
This entry was posted in Ανιχνεύσεις and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s