ΠΑΜΕ να Μάθουμε τι Έγινε το 1821

https://i2.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Epanastasi.jpg/260px-Epanastasi.jpgΔημοκρατία (19/3/13)

Η Επανάσταση του 1821 ήταν εθνική και όχι ταξική!

Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων

ΠΑΜΕ σαν άλλοτε! Το ΚΚΕ, αντί να ζητήσει συγγνώμη για την άθλια θέση που κράτησε από το 1924 έως το 1949 υπέρ της αποσχίσεως της Μακεδονίας και της Θράκης από την Ελλάδα, έβαλε τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ να ξαναγράψουν την Ιστορία του 1821 με μαρξισμό και θράσος. Σε μία εποχή που η οικονομική κρίση καθιστά απαραίτητη την εθνική ομοψυχία, οι νοσταλγοί του Στάλιν ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους εθνοαποδομητές άλλων ιδεολογιών και συμπλέουν με τους διεθνείς κερδοσκόπους-χρηματιστές, οι οποίοι θέλουν να ξαναγράψουν την Ιστορία των Βαλκανίων εις βάρος των εθνικών μας δικαίων.

Η προκήρυξη των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ προς τους μαθητές βρίθει ιστορικών λαθών και φανατισμού. Για τον μεν φανατισμό, ας λάβουν τα μέτρα τους οι γονείς των παιδιών και οι υπεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας. Αλλά για τις ιστορικές ανακρίβειες, καλόν είναι να θυμίσουμε ορισμένα γεγονότα στον λίγο χώρο που διαθέτουμε:

Αμφισβητούν τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και την ημερομηνία κηρύξεως της Εθνεγερσίας. Ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο κληρικός Αμβρόσιος Φραντζής και άλλοι που παρέστησαν στη σύσκεψη του Αιγίου (Βοστίτσας) στα τέλη Ιανουαρίου 1821 βεβαιώνουν ότι ήταν ομόφωνη απόφαση της Φιλικής Εταιρείας να αρχίσει η εξέγερση στον Μοριά την ημέρα του Ευαγγελισμού. Οι ίδιοι οι πρωτεργάτες ήθελαν να τονίσουν τη σύνδεση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας και να επικαλεσθούν την ευλογία της Παναγίας. Ομως έπειτα από 400 χρόνια δουλείας το καζάνι έβραζε και η έκρηξη έγινε λίγες ημέρες πριν από την καθορισμένη ημερομηνία. Από τις 14-16 Μαρτίου γύρω από τα Καλάβρυτα συνάπτονται συγκρούσεις Ελλήνων με φοροεισπράκτορες των Τούρκων, ενώ στην Αγία Λαύρα είναι κλεισμένοι οι πρόκριτοι με τον Αρχιεπίσκοπο της Πάτρας Γερμανό και τον επίσκοπο Κερνίτσης και Καλαβρύτων Προκόπιο. Στις 17 Μαρτίου η μονή πανηγυρίζει, διότι εκεί φυλάσσεται η κάρα του αγίου Αλεξίου. Την πανηγυρική εκείνη ημέρα ο Παλαιών Πατρών Γερμανός λειτουργεί και κηρύσσει την Επανάσταση. Την ίδια ημέρα και οι Μανιάτες κηρύσσουν την Επανάσταση στην Αρεόπολη. Ο Γερμανός κατεβαίνει με το άλογο προς την Πάτρα και ανήμερα του Ευαγγελισμού ευλογεί ξανά το λάβαρο στην πλατεία Αγίου Γεωργίου. Την επόμενη ημέρα ο ίδιος μαζί με τον Προκόπιο και τους προκρίτους αποστέλλουν τη διακήρυξη της Ανεξαρτησίας στους προξένους των Μεγάλων Δυνάμεων.

Για τα γεγονότα της Αγίας Λαύρας μαρτυρίες έχουμε από τον Γάλλο πρόξενο Πουκεβίλ, τον Κανέλλο Δεληγιάννη, από δημοσιεύματα γαλλικών και αγγλικών εφημερίδων («LΕ CONSTITUTIONNNEL», «LONDON TIMES») του Ιουνίου 1821 κ.ά. Για τα γεγονότα της Πάτρας γράφουν πάλι ο Πουκεβίλ, ο Σπυρίδων Τρικούπης κ.ά. Το 1872 η Επιτροπή Εκδουλεύσεων της Βουλής των Ελλήνων ανακήρυξε τον Παλαιών Πατρών Γερμανό ως τον πρώτο που κήρυξε την Επανάσταση και ουδείς διαμαρτυρήθηκε, δεδομένου ότι ζούσαν αρκετοί από τους αγωνιστές του 1821.

Γράφει το ΠΑΜΕ ότι ήταν ταξική επανάσταση. Οχι, ήταν εθνική και θρησκευτική. Το ξεκαθαρίζει ο Θ. Κολοκοτρώνης μιλώντας στους μαθητές του πρώτου Γυμνασίου των Αθηνών ότι «η επανάσταση η εδική μας δεν ήταν σαν τες άλλες», εννοώντας ότι δεν έμοιαζε με την εμφύλια Γαλλική Επανάσταση. Το γράφουν σαφώς και όλα τα επίσημα κείμενα του Αγώνος, ξεκινώντας από την προκήρυξη του Αλεξάνδρου Υψηλάντη: ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

Περίεργη είναι η εμμονή σε ναύτες που μιλούσαν αρβανίτικα. Οι Αρβανίτες είναι δίγλωσσοι Ελληνες που κατέβηκαν από το Αρβανον της Β. Ηπείρου. Μετά την Αλωση οι Αρβανίτες που κατέφυγαν στη Βενετική Δημοκρατία δηλώνουν ότι είναι nationis graecae, δηλαδή ελληνικής εθνικότητος. Η διαφορετική διάλεκτος δεν αλλοιώνει την ελληνική συνείδηση. Αυτό το βλέπουμε και με τους τουρκόφωνους Ελληνες της Καππαδοκίας και με τους σλαβόφωνους μακεδονομάχους που αγωνίσθηκαν υπέρ του Ελληνισμού.

dimokratianews

Advertisements
This entry was posted in Αντίλογοι and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to ΠΑΜΕ να Μάθουμε τι Έγινε το 1821

  1. Ο/Η Dionysios Vasilakis λέει:

    Συμφωνω απολυτα με το συντακτη του αρθρου οτι η Επανασταση του 1821 ηταν Εθνικη. Ωστοσο, ειχε ΚΑΙ ταξικο χαρακτηρα, και συγκεκριμενα εκφραζομενο εναντια στους εγχωριους Κοτζαμπασηδες, οικονομικους εκμεταλευτες και τοκογλυφους που συνεργαζονταν με τον κατακτητη για να εχουν το ελευθερο στις ιδιοτελεις πλουτιδιαζουσες δραστηριοτητες τους…
    Η Ελληνικη Επανασταση, οπως και η Γαλλικη και η επανασταση των Μπολσεβικων οργανωθηκαν απο μελη του μασωνικου δογματος στην υπηρεσια των Σιωνιστων διεθνων τραπεζιτων. Ωστοσο πρεπει να σημειωθει, οτι στις πλειστες των περιστασεων οι εκτελεστες της οργανωσης (οπως π.χ. τα μελη της μασωνικης Φιλικης Εταιρειας) ειχαν πληρη αγνοια των απωτερων σκοπων των εν ανωτατω βαθμω μελων της Αδελφοτητος οι οποιοι εντελως συμπτωματικα ετυχε να ειναι (εν πολλω) οι Σιωνιστες διεθνεις τραπεζιτες με προεξαρχουσα τη τραπεζικη δυναστεια των Ροθτσιλντ. Αυτο, λογω της λειτουργικης φυσεως του δογματος, οπου το δεξι χερι δεν ξερει τι κρατα το αριστερο…. * Το εν πολλοις αμφιλεγομενο αυτο δογμα, στη διαρκεια της μακραιωνης υπαρξιακης του ιστοριας ειχε εγκολπωσει στις ταξεις του σημαντικοτατες προσωπικοτητες της επιστημης, της φιλοσοφιας και της τεχνης. Λογω της αυστηροτατης μυστικοτητας και εχεμυθειας που χαρακτηριζουν τους κανονες λειτουργιας του μασωνικου δογματος, τα μελη του μπορεσαν να κινουνται απαρατηρητα απο τις διωκτικες αρχες ιδιαιτερα στη περιοδο του σκοταδιστικου Παπικου μεσαιωνα, οπου και η ελαχιστη προσπαθεια ελευθερης εκφρασης, μη αποδεκτης απο τις Αρχες της Εκκλησιαστικης εξουσιας κατεληγε στη πυρα της Ιερης Εξετασης. Πλειστες προσωπικοτητες του Διαφωτισμου στο18ο αιωνα, ετυχε να ειναι μελη του μασωνικου δογματος. Ωστοσο, με την υπερσυγκεντρωση πλουτου απο τους διεθνεις Σιωνιστες τραπεζιτες, το δογμα αυτο φιλτραριστικε και υπεξαιρεθη απο τους τελευταιους (ιδιαιτερα απο τα 3/4 του 18ου αιωνα), οι οποιοι και το χρησιμοποιουν εκτοτε αδιαλειπτως ως Δουρειο Ιππο σε ολες τις χωρες του κοσμου στη προσπαθεια τους για τη κατακτηση του, ητοι την κατ` ευφημισμον αποκαλουμενη «παγκοσμιοποιηση«.
    * αναμφισβητητα αποκαλυπτικη ειναι η αναφορα στη μασωνικη οργανωση της Ελληνικης επαναστασης του 1821 στις σελ. 17-18 των απομνημονευματων του αειμνηστου Μητροπολιτου Π. Πατρων Γερμανου (Γερμανου Π. Πατρων Μητροπολιτου, Απομνημονευματα Επιγραφομενα, Εκδοσις τριτη υπο Γ. Ι. Παπουλα μετα προλεγομενων υπο του ιδιου, σελ. 17 – 18, εν Αθηναις 1900, εκ του τυπογραφειου Σπυρου Τσαγκαρη)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s